Cliëntportaal

Home Cliëntportaal

Snel en gemakkelijk een nieuwe afspraak maken of een afspraak annuleren?
Dat doe je hier online!

Via onderstaande knoppen ga je naar de WebAgenda van Nutripunt. Er is een knop voor een eerste afspraak en er is een knop voor vervolgafspraken. Onder de knoppen staat de instructie.

Instructie gebruik van de WebAgenda

  • Ben je nog niet eerder bij ons geweest, klik op knop voor het maken van een eerste afspraak.
  • Ben je wel bij Nutripunt onder behandeling, klik dan op de tweede knop voor het maken of aanpassen van een vervolgafspraak. Hierna kun je met je emailadres en wachtwoord inloggen. Heb je nog geen wachtwoord? Vraag dit dan aan via jouw diëtist als je op het spreekuur komt, of stuur ons een berichtje via het contactformulier. Je ontvangt hierna je wachtwoord per e-mail. Hierna kun je direct inloggen.
  • Na het inloggen kom je in de WebAgenda. Het zoeken naar de vrije plekken in de agenda’s van de diëtisten duurt een momentje. Klik het scherm niet weg tijdens het zoeken naar de vrije ruimte.
  • In de WebAgenda staan jouw geplande afspraken in het overzicht. Klik ze aan voor details, of gebruik het kruisje om af te zeggen. Je kunt een afspraak verplaatsen of annuleren tot 24 uur vóór de afspraak. Als het kruisje grijs is, is het te laat om af te zeggen. Is er sprake van overmacht, dan kun je telefonisch contact met ons opnemen via 043-3632487.
  • Wil je een nieuwe afspraak maken, klik dan op de knop Nieuwe afspraak maken. Kies een plek naar keuze en bevestig deze. Je ontvangt daarna een e-mail met een bevestiging.
  • Moet je te lang wachten voor een afspraak op jouw voorkeurslocatie, neem dan even contact met ons op. Meestal kunnen we nog wel wat schuiven.

Let op:

Onderstaande spreekuurlocaties staan niet in de WebAgenda van Nutripunt, omdat de afspraken worden ingepland in de agenda van de huisartsenpraktijk. Wil je een afspraak voor deze locaties maken of wijzigen, dan moet je even bellen met de assistente van de huisarts.

Enkele spreekuurlocaties van Nutripunt in een huisartsenpraktijk zijn met name gereserveerd voor  de cliënten die ook de huisarts hebben op die locatie. In de WebAgenda staat dan achter de locatie “alleen voor patiënten van deze huisartsenpraktijk”. Heb je een andere huisarts, dan is er altijd wel een spreekuurlocatie van Nutripunt dicht in de buurt. Je ziet dit direct via onze website op de pagina Locaties (onderaan de pagina via het landkaartje).

Huisbezoeken kunnen niet via de WebAgenda worden gepland of geannuleerd. Dit kan wel telefonisch (043-3632487) of per e-mail ([email protected]).