Wij vinden onze kwaliteit en jouw mening belangrijk!
Kwaliteit staat bij Nutripunt hoog in het vaandel. Uiteraard hebben al onze diëtisten de 4-jarige HBO-opleiding Voeding en Diëtetiek afgerond, we zijn allemaal lid van de Nederlandse Vereniging voor Diëtisten (NVD) en staan in geschreven in het Kwaliteitsregister Paramedici. Om in dit register te blijven met een kwaliteitsregistratie zijn we verplicht om bij- en nascholing te volgen, maar dit voelt niet als een verplichting. We doen dit gewoon. We willen graag op de hoogte te blijven van alle recente ontwikkelingen binnen het vakgebied en we willen ons steeds verder specialiseren. We houden onze kennis ook op peil door middel van intervisie en casuïstiekbesprekingen met collega’s. De ontwikkelingen binnen voedingsland gaan snel. Voedingshypes komen en voedingshypes gaan. Bij Nutripunt blijven we kritisch en we volgen de stand van de wetenschap. Zo willen we jou de optimale behandeling geven.
We meten continu wat onze cliënten van ons vinden met een klanttevredenheidsonderzoek. Bij het afsluiten van de behandeling of tussentijds krijg je, als je daar toestemming voor geeft, een korte digitale vragenlijst toegestuurd. De resultaten worden door een meetbureau anoniem verwerkt en de resultaten worden met ons gedeeld. Alle feedback is welkom en we zullen er kritisch naar kijken. We willen ons continu blijven verbeteren om jou de best mogelijke behandeling te geven. Mocht je ontevreden zijn of een klacht hebben dan vinden we dit uiteraard heel vervelend en we zullen ons uiterste best doen om dit samen op te lossen. Meer informatie hierover vind je in onze klachtenregeling. Heb je nog geen klanttevredenheidsonderzoek ingevuld en wil je dit wel graag al doen? Geef dit dan aan bij je diëtist. Dan gaan we dit meteen regelen.