Wat te doen bij een klacht?
Bij Nutripunt doen we er alles aan om goede zorg te bieden. Een fijne samenwerking tussen jou en je diëtist is daarbij erg belangrijk. Voor jou, maar ook voor je zorgverlener. Voel je je niet prettig bij je diëtist? Geef het dan vooral aan. Misschien is er een collega binnen het team die beter bij je past – daar denken we graag in mee.
Ben je ergens niet tevreden over of heb je een klacht over de zorg, een zorgverlener of over iets anders binnen Nutripunt? Dat vinden we natuurlijk vervelend. We waarderen het als je dit met ons bespreekt, want van feedback kunnen we leren en onze zorg verbeteren.
In eerste instantie kun je je klacht het beste bespreken met je eigen diëtist of met de praktijkhouder, Johan Bruijnen. Wil je liever schriftelijk je klacht indienen? Dan kan dat via het speciale e-mailadres [email protected]. We nemen je klacht serieus en doen ons best om samen tot een oplossing te komen.
Komen we er samen niet uit? Dan kun je terecht bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Nutripunt is aangesloten bij een officiële klachtenregeling volgens de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Je kunt in dat geval je klacht indienen bij het Klachtenloket Paramedici (KLP) via het digitale klachtenformulier op www.klachtenloketparamedici.nl. Het telefoonnummer van het Klachtenloket Paramedici is 030-3100929 en het emailadres is [email protected].